Testosteronfest

Helgen har varit fantastisk även om den avslutats med ett skyfall utan dess like. 

Höjdpunkten var lördagens festligheter hemma hos mig och Fredrik - vår första och förmodligen sista förfest ihop (han flyttar om en månad). Lägenheten kryllade av testosteronstinna killar från Hässleholm och en härlig blandning av mina vänner. Emily från jobb kom med en kompis. Jossan och Issa satt på golvet och filosoferade. Sophie var förbi en snabbis för att dricka ett glas skumpa på sin födelsedag innan hon skulle till jobb. Lisa och Emma kom med finaste kakfatet med OREO på. De skulle egentligen bara stanna en liten stund - men det slutade med att de fortfarande stod på dansgolvet i storarummet många timmar senare. Martin - vår nya vän från klubben kom förbi med en kompis och så var Angela och Sofia och... ja det kom fler än jag vågat tro. Och Fredriks polare var ena riktiga prissar. En kille skulle doktorera i dataspel och de flesta andra var lärare eller jobbade inom vården. Jag fick dille på att höra dem säga "Zabayone" som de uttalar det i Yngsjö. Hur kul som helst. Allt bara klaffade perfekt - musiken, bålet, sällskapet, dansgolvet. Ja, allt förutom grannarna som var mindre nöjda med min nyinkopplade bas. 

Hela kvällen slutade med hotellfrukost minus hotellnota. Mums! 





Kommentarer
Postat av: pytti

Zabayone, vad är? hihi.

2007-07-23 @ 10:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback