Nattäventyr

Inatt jobbade jag på svartklubb. Kan inte säga vilken. 

Kan bara säga att det var sjukt mycket konstiga OCH trevliga människor där. Vi fick dricka gratis öl hela kvällen och jag träffade faktiskt en del jag känner. Osså var jag ju där med Jossan och Issa. Vi gick därifrån när fåglarna kvittrade. Vissa hurtbullar hade redan startat söndagen med en joggintur. Och givetvis fick vi skambud som bara kan ljuda i Malmöstad en söndagmorgon klockan sex "ska ni med hem och knulla - bara lite?".

Innan vi började jobba var jag på fest hos Sofias lillasysters kompis vid Möllan. Det var trevligt. Fick tid över för att snicksnacka med Sofias Anton som är en trevlig prick.  

Hade bestämt träff med pappa idag och som tur var sa vi senare på dagen, vilket innebar framåt middagstid. Jag är fortfarande inte människa än. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback