Familjen och festivalhångel

Ikväll är det bra musik på KB. Jag och Joss ska snart träffas för att dricka iskall öl och äta Japan mix med min nya roomie Figgs och hans kompis Maria. Sedan väntar en grymt efterlängtad konsert med electro från Hässlehulla, hoppas på att få höra Det lilla livet. Som Groove-skribent ska recensionsblocket med. 

Som Groove-skribent får man även erbjudanden om att bli intervjuad i radio "Du är ju ett hängivet festivalfan och vi tänkte att vi ska intervjua dig om festivalhångel - du kan väl göra en lista över tips så ringer jag upp dig på måndag. Tänk gärna på det här med hur mycket tunga man ska ha". Hahahahaha! Hahahahahahahahah!!!

Imorgon är det examensfest á la grande. Jag bloggar mer snart - har som vanligt tusen grejer att berätta (minst!!)!! 

TREVLIG HELG!



 

Kommentarer
Postat av: Eve

Hej! Ta hand om dig och undvik att drunkna :)
Kramis

Postat av: Anonym

Jag vill ha mer uppdateringar nu när du bor så långt bort. Fick du bägge jobben? Hörde något om det och är impregnerad:) Antar att du tackade ja till Alfa, eller? Trevlig sommar från ettt tomt Eskilstuna:(

2007-07-14 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback