7 timmar kvar - hejdå

Jag har packat klart. 

Nu ska jag skriva krönika och äta chips och dippa. Sen kommer Soffan med sitt bagage. Vi ska sova "skaföttes" inatt eftersom vi ska ta flygbussen från stationen tiiidigt imorgon. 

Har förresten lämnat in min 3-mobil på behandlingshem. Kommer att vara telefonlös i två veckor om inte jag lyckas få min lånetelefon att funka. Var tvungen att pallra mig ner till matbutiken för att kunna ringa innan... Och eftersom jag inte kunde stå där och ringa hela kvällen hann jag inte säga hejdå till alla. Så därför - hejdå till alla;)

Och du Jossi - kom ihåg att du är en sååååå tuff feminist! 

Linda på jobb kläckte förresten ur  sig begreppet "aiya-napa-full" utan att hon visste att det är dit jag och Sophie ska. Vi kommer att vara äldst på stället! Men det kommer att bli så kul! Och vi åker ju faktiskt dit där för att sola och bada och äta gott.  



Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh vad härligt med utlandssemester.
Brukar föredra den svenska sommaren, men i år är jag fullt förstående för om man hellre åker någon annanstans.
Annars kan man ju göra som vi, köpa takpannor för pengarna, bläää!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback