2 %

När datorn krånglar och inget endaste butiksbiträde på ON OFF vet hur en Mac funkar är det inte kul att vara del av de där två procenten som kör Rolls Royce (Mac). Min kamera är inte kompatibel med datorn och jag undrade om det fanns något de kunde göra eller om jag kunde få testa om en kortläsare funkade så att jag kan överföra mina bilder. 

Jag gick därifrån med en dyr kamera och en dyr dator som inte gillar varann och med tio kassa butiksbiträdes slutsats att "det är datorn det är fel på". Morr morr. Imorgon ska jag till Macsupport och se om de kanske kommer fram till något positivare. Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad är det som händer? hur krånglar den?
/Sanna

Postat av: Tess till Sanna

Problemet med datorn är usbporten. det verkar som om att min dator har ngt fel där. den tar inte emot min kamera, eller min telefon. det enda som funkar via usb är ipoden. de sa att det kan vara ngt med drivarutinen... får se vad di kloke säger på macsupport imrg. Såvida inte du förstår vad det kan vara...??
Eller någon annan vis läsare.

2007-07-19 @ 22:24:52
Postat av: annika

men så dumt. synd att vi inte bor ihop längre, då hade du såklart fått låna min dator :)
Hoppas allt är bra med dig.
Miss U!!
Ses snart
Kram

2007-07-19 @ 22:43:54
URL: http://annikan.blogg.se
Postat av: Sanna

Halloj!
Jag vet att jag hade jätteproblem med min nokia att synas som enhet på datorn och även vissa märken av kameror. Dock vet ja inte varför för den ska kunna läsa minneskortet.
Om iPoden funkar tror jag snarare att det är fel på kompabiliteten mellan mobil och dator (kamera o dator).
Har du ett usb-minne att testa med? Eller någon annan usb-enhet, mus eller tangentbord?
Ang. reggaen ska vi inte ropa för högt ännu hehe, kan så otroligt lite om det, men det är kul att lära sig en ny musikstil och det är ju skönt o lyssna på:)
Krama

2007-07-20 @ 10:27:19
URL: http://sannamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback