Yeees danke

3 självklara ja-svar

1. "Vill du följa med till Sälen på MDH-turné? Vara borta 8 betalda dagar, jobba 5,  däremellan skidåkning, sol och softande. Sista resan med gänget Tess." Jag funderade ett tag, kommer ju missa en del i skolan, men å andra sidan - hur många betalda skidsemestrar kommer mer att dyka upp i mitt liv?

2. "Jag har köpt en bil till dig, kan jag komma och lämna den på fredag?". En alldeles egen röd Toyota Corola årgång -91 har pappa köpt till mig. Ett substitut för min vackra röda bubbla som såldes kanske?? Jag är livrädd för att köra i snö, men efter snö kommer solsken och spännande bilturer runt om i landet. I alla fall till Willys  Eskilstuna.

3. Vill du intervjua Justin Timberlake? Okej, frågan har väl inte ställts riktigt än, men jag har påmint chefred-Gary om att Justin är på väg till Sverige. Jag vill!

Kommentarer
Postat av: ica

tess bör vara en lycklig människa i Icas tycke :)

2007-01-30 @ 15:02:41
Postat av: Anonym

Shit vilka roliga erbjudanden! Alla tre men jag hade gjort MYCKET för att träffa Justin... Påminn den där Gary många fler gånger! Håller tummarna.. KRAM

2007-01-30 @ 18:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback