Uppe med tuppen

För sent uppe för att se soluppgången. 
För tidigt uppe för att träffa nån i kollektivet. 

Har välbehövd tvätt-och-fixarhelg just nu. 
Och middag-ute-och-bio-helg. Alltså en nytta- 
kombinerad-med-romantik-helg. Känns skönt!

Hoppas att många från gänget kommer på 
fikan i eftermiddag eftersom jag inte kan vara 
med på kvällens eskapader.

Tjusningen med att städa ordentligt är alla 
roliga grejer man hittar och kan smålé åt.
HIttade ett av Alex visitkort igår och kom att tänka
på hur stolt han var när han blev verksamhetsutvecklare
och ingen av oss andra fattade vad han gjorde.  
HIttade Klubb Gungs första (jättefina..) flyer och 
tänkte på hur jäkla peppad jag var då. Hittade 
även Crystal-lådan med alla små lappar som mina
gäster lämnade, "welcome to Hawaii anytime Tess" .
Kanske ska ta dem på orden... 

Har installerat min väckarklocka eftersom mobilen
inte funkar, den är äppleformad, en iAlarm hihi. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också storstädat och hittade min csn-ansökan som jag trodde jag skickat in för evigheter sen.Inte så bra. Tycker du ska ta crystalhawaiianerna på orden och ta med mig,en sån bra idé;)Vilken söt bild du lagt in du ser ut som en glad liten lejonunge!
Kramar till dig!/J

2007-01-13 @ 17:51:28
Postat av: T till Jossi

Oh nej inte bra. Ja lite Simba-likt eller hur... Jag ska snart på finmiddag med Alex och sen bio. Var d denna helgen du skulle på galej? Soffi behöver oss - du får krama från mig. Jag har telefonjour så länge. Kram Tessi

2007-01-13 @ 18:06:22
Postat av: Annika

duktig du är som städar :)
önskar jag hade samma motivation.
kram

Postat av: pytti

Oh iAlarm. en sån vill jag ha, hihi.

2007-01-13 @ 19:07:08
Postat av: Anders

Hej tjejen! Hur var helgen? Lugn och städad, eller?

2007-01-15 @ 11:17:39
Postat av: tess

ja absolut får man ta med sig kläder! din garderob är ju rena drömmen, så jag vill vara etta på att prova allt ;) jag har oxå mest kläder å eventuellt blir det nått anna också. ta gärna med lite fika eller så. jag har gjort mig av med allt mitt nu innan jag flyttar. ses! kram

2007-01-15 @ 13:26:45
URL: http://luggkomplex.blogspot.com
Postat av: Anna-Stina

Sjukt fyndig kommentar Anders, nästan så att man garvar på sig.

2007-01-15 @ 15:45:36
Postat av: Anonym

hej tess! nu är jag fsk- lärare, fram till slutet av juli... både vill och inte vill. jobbigt!!!!! börjar på månd. hur går det för dig? tack för att du har tele-jour. du är underbar! puss S

2007-01-15 @ 19:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback