No Internet

Mitt Internet funkar inte så jag lånar Hannas dator ett tag när hon är i väg på basketen. I dag har varit en soft dag. Jobbade på BIK BOK och sålde järnet verkligen. Det märks att alla fått CSN, lön, barnbidrag - ja pengar helt enkelt. Och det kändes att jag inte fått mitt CSN än... finns ju så mkt kul att lägga pengar på.
Jenny var förbi en sväng, och förhoppningsvis kommer hon och Anders på Alexens partja på lördag. Dåslipper jag vara ensam tjej med killarna. 

I morse var vi iväg kollektivet (minus Hanna) och köpte Mando Diao-biljetter. "Vi ses garanterat där" sa Maricas, eller var det Elisabeths span, klämkäckt till oss. Johan heter han förresten.. Han råkar vara min Marikas jättegamla gymnasie-ex. Sen var vi runt lite på stan och tittade, men gick motvilligt hem för att fixa vårt nya modem. Som efter att vi "fixat" det fick packas ner i en låda och skickas tillbaka till leverantören. Buhu...

Har precis läst igenom 6 texter för UDK. Två av texterna handlade om Magisterprogrammet. Blev lite sugen igen, men så kom jag att tänka på mitt samtal med Sofia i morse... och Malmö kändes mer lockande. Ska bara komma på hur jag ska få med Alex hem. 

Igår var jag och Erik förresten på ELSA och snackade valberedning. Det kändes bra, men det är ett megastort arbete framför oss... tur att jag ska jobba med Erik så att det blir roligt också. 



Kommentarer
Postat av: Maria

Halloj!

Vi fick inte vårt schema idag som vi var lovade, men senast måndag säger bossen... Så jag återkommer! Kram sålänge...

2007-01-25 @ 22:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback