Måns

22624-309

Coolaste kusinen på julafton, innan dansen, julklappspelet och gröten. 

Kommentarer
Postat av: måns

ja asså jag måste ju hålla med om det där med coolaste kusinen. men jag får ganska hård kompetition av dej juh ;)dessutom finns det ju inte så många kusiner och välja på :P hehe. men nu börjar jag tänka här. fick du verkligen några klappar på julklappsspelet eller tog jag alla? xD / kram

2007-01-11 @ 22:38:14
Postat av: Tess till Måns

Jag fick ju den fulaste av alla - den där överblivna ljusstaken med glitter... som faktiskt är ganska retrokitchig ändå. Ska nog ha den som vanlig ljusstake. Men du tog ju hem storslammet med shots-glasen och brickan... kram till dig

2007-01-13 @ 09:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback