Manjana

Måndag i dag, fast söndag för mig. Sovmorgon... sen frukost, snack vid bordet när tjejerna kommit hem från intro på nya kursen. Mjukis på och gårdagdens mascara kvar. Ja, idag börjar min ledighet för två veckor. Jag ska praktisera på SPRAY i Stockholm i tre veckor, men de två veckorna innan dess har jag ingen skola. Ska bli så skönt. Kommer såklart att få dagarna fulla i alla fall, har i redig Tess-anda redan skrivit en lista över vad jag ska göra dessa dagar. Mycket har att göra med jobb, bostad och framtid - de där grejerna som tar så mycket tid just nu. Men jag ska även ta tid åt att fundera på kärleken och vad jag egentligen vill. Hur tusan ska jag veta vilka beslut som är rätt innan jag tagit dem? Jag brukar leva med devisen att jag aldrig ska säga att jag ångrar något jag gjort. Det har jag inte gjort hittills, men jag är rädd att jag kommer göra det. Äsch, vilka gåtor jag plågar er med. Nog om det. Kan bara säga att jag är en förvirrad Tess just nu. På många plan, men nånstans ändå lycklig, sprallig och tillfreds. 

 

 


Kommentarer
Postat av: hhannahh

mm,håller med...kunde varit mitt inlägg.nästan

2007-01-22 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback