Lovely day

Yeees!

Rapport - check! PPT - check! Redovisning - check! Telefon som funkar - check!

Imorgon är det redovisning för Sony E på morgonen. Min grupp ska börja redovisa så att jag kan dra till huvudstaden vid elva för att vara fackligt aktiv i DIK. Missar besöket hos kulturministern pressekreterare, men får vara med på styrelsemötet och cv-workshopen. 

Ska mysa med Maria och magen på kvällen och sen på lördag ska jag till DIK:s huvudkontor i Nacka.

Och på kvällen är det fest i Eskilstuna för att fira att kursen är över! Än så länge är vi Marica, Elisabeth, Annika och jag. Men vi blir gärna fler. 

Kram så länge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till tjejer! fan vad ni har kämpat med detta arbetet! krams

2007-01-18 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback