Listan

Lista över saker som måste göras innan vi säger hej då till E-tuna
(enligt salongsberusade Marica, Elisabeth, Annikan, Anna, Ida och jag)

BESÖK
Besöka Elin-Maria boutique
Besöka Eskilstuna konstmusem
Besöka Röda korset vid Parken zoo

DRICKA
Dricka öl på Macbeth-pub
Dricka öl på Dannes bar och se upp för gangsters

ÄTA
Äta mycket glass  från Slagsta, mums..
Njuta på Jernbergska vid smedjorna
Bli bortskämd av någon på Tingsgården
Moffa kebabpizza på Fröslunda pizzeria

KNASIGT
Gå på Bäversafari
Bli sminkad på Make-up store (Marica, Elisabeth och Ida)

SNUSKIGT
Titta in på Blå ängeln utan att skämmas
Stöta på snyggingen på Carlings (Marica)

FEST
Ha brakfest i kollektivet (2-års fest)
Lyssna på Yellow Mike på Harrys
Mando Diao på RAW - kom i håg att köpa biljett på tors
Kryssning (Annikan vill verkligen)
Nybrons källare (Anna & Tess villl)

BYTA
Visitkort-bytar-dag
Pryl-bytar-grej

Glömde jag något?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, att festa i Stockholm och Västerås. Bäst att passa på när du är så nära. Och komma mycket till Stockholm. Kramis

2007-01-23 @ 16:55:12
Postat av: ida

Skrattar stort. Vilken flashback! Ni kan få mitt vin.. För det fanns väl nåt kvar i boxen hoppas jag! Man blir uppenbarligen helt knäpp av det.

2007-01-23 @ 19:49:37
Postat av: jonkan

Jag tror du glömde "kramas"

det borde vi göra innan vi åker
eller springa genom stan och skrika HAAAAAJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!

2007-01-24 @ 17:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback