länge leve systembolagskassar

Världens snällaste roomie har precis slinghättat mig. Precis när jag skulle sätta i krämen i håret kunde jag inte hitta de medföljande handskarna, och de sista plastpåsarna använde jag igår till att frysa in falukorv... PANIK! Fick ta två systembolagskassar... och nu sitter jag här med hätta och blondcreme i håret. Alla tjejer (och Erik som råkade se mig och Annika hos frissan en gång) vet hur urfånig jag ser ut. 

Skrev tenta i dag. Gick sådär, men i förhållande till hur mycket jag lyckades plugga gick det galant. Grupparbetade sen och hade handledning. Lärarna sa att vi var väldigt ambitiösa och det kändes ju väldigt bra det med med tanke på hur mycket jullov och hur lite plugg det varit de senaste veckorna. Tack Joss, Lisa, Diddi och alla som fick våndas med enkäterna... fler kommer på posten snart. Även om de två kommande veckorna kommer bli 9-5-veckor proppade med jobb och skrivande så ser jag fram emot det. Kul uppdragsgivare, kul grupp och dessutom roligt att träffa alla i skolan. 




 

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback