Kan inte svara

Har råkat tappat mitt SIM-kort... 
Vet nog var det är. Ska leta där i dag. 



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på dig! Jag e faktiskt ledig nästa fredag 19/1 så du får gärna komma hit o sova över! Mysigt med en lugn kväll o tjejsnack.. Fredrik får ta in datorn i sovrummet och hålla till där.. Sen har jag förslag på besök i Etuna. E du upptagen 10-11/2? Annars hittar vi på annat datum.. Ska bli kul att ses snart! KRAM

2007-01-10 @ 12:18:43
Postat av: Anonym

tror du att jag skulle passa som fsklärare och arbeta ed bar 1-3 år... jag tror inte men det verkar vara det enda jobb jag kan få.... är så deppig!
synd att vi inte hann träffas mer än en gång, saknar att sitta och snacka med dig! puss på dig sötnos! S

2007-01-10 @ 16:17:54
Postat av: Tess

Men sötnosen. Inte deppig du! Jag ringer ikväll.. har ju som du säkert läst klantat till det, men har ju som tur är vanlig... Kramisar Tessi

2007-01-10 @ 16:51:46
Postat av: Boddan

Hej Tessan
nu bokar jag och mamma resa till Eskilstuna den 16 februari till den 18:e. Är det OK? Ska ner till SJ imorgon och boka så ring mig innan nio om det inte går. Kram Boddan

2007-01-11 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback