Helgens bästa

Helgens 6 bästa:

Hemmakväll med Hanna, tittade på Let´s Dance och tvättade. 

Fika med gänget - ett inlägg på bloggen resulterade i 9 pers på Sylvia. Satt lite dumt så att vi inte hörde vad de på andra sidan bordet sa, men det var i alla fall kul att se alla. 

Lyxmiddag på Grappa med extra allt... Alex bjöd och jag njöt till fullo. Bruschetta, parmesangratinerad kyckling, vin, White russian och senare bio med den mesigaste Bond ever. Antar att han skulle vara en jämställd Bond, men han var bättre förr. 

Hemmabakt bröd igårmorse. 

Städfrenzin slutade i ett minitiöst städat rum. Jag har säkert gjort mig av med 15 kg onödigt papper som bara låg och skräpade; gamla tidningar, räkningar och skit som jag enligt (Ida och Feng Shui) mår bättre utan. Känns skönt. Och nu kanske jag kan börja använda mina smycken igen, när de inte sitter ihop i en stor trasselsudd längre. Och Zimba skulle bara veta hur många gummisnuddar jag hittat... 

Allt plugg jag hann med som icke-bakis igår.  

Kommentarer
Postat av: Alexen

Tack för en superbra lördag! Måste vi göra oftare. Men då får vi se till att vi tar reda på lite om filmen vi ser. Så slipper vi se så kassa filmer. Kram kram

2007-01-16 @ 15:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback