Hej där!

Hej på det nya året! 

Hur är läget? 

Jag lever. 

Sitter på biblan med Hanna från kollektivet. 
Lyckades äntligen träffas och som vanligt blev det i Malmö. 

Njuter till fullo av de sista dagarna i Skåne. Tiden går för snabbt!

Återkommer snart med skvaller från nyår, Köpenhamn och 
Nöjesguidens årliga fest som vi ska gå på på lördag. 

Innan dess: tjejmiddag, mormorsfika, plugg (slog mig nyligen 
att jag har tenta på måndag), loppis, massa jobbiga adjön & packning. 

Och skoskav av nya snygga vita sneakersen. 

Och förfest i torson. 

Ha det bäst! 

Kramar Tess (& Hannan)


Kommentarer
Postat av: marika

Bik Bok saknar dig! Ring mig när du får tid!! Kramiz

2007-01-03 @ 22:06:21
Postat av: hhannahh

så sant.. varför e d alltid så?:)

2007-01-04 @ 12:38:01
Postat av: TEss till Marika

Jag saknar dig också Marikan. Ses snart såklart! Vet du.. ska stå på loppis på lördag - utan dig!! Kommer kännas konstigt, vi var ju värsta rutinerade där ett tag. Kram till dig om du tittar förbi igen

2007-01-04 @ 16:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback