Eskilstuna - Vietnam

22624-321

"You are too fat - pay me moore."

En fnittrig Sofia och en svullen Tess, trängs i en cykeltaxi i Vietnam.
Känner mig sugen på att resa igen.

I går gick jag från att prata med mamma om hyresrätter i Malmö till
att fundera över att stanna här i ett år till. Vi fick reda på att det går att
plugga till en magister i vårt ämne. På vår OC-kväll i min säng kom vi
gemensamt (viktigt!) fram till att ingen av oss ska göra det.

Det är ju fortfarande samma lärare, samma institution och samma
IDP där vi inte känner någon längre.

Och så hade det känts väldigt konstigt att ställa om från att vara på väg.

Kommentarer
Postat av: Annika

håller med dig! Känns som vi fattade rätt beslut.

Postat av: Frida

Dumt att man fick veta det så sent, blev helt ställd. Men nee, nu har jag sett fram emot att skolan är slut så så får det bli. Åh, jag är också ressugen, funderar på att följa med en kompis till Grekland men har egentligen inte råd... svårt beslut.

2007-01-25 @ 22:35:18
URL: http://fridasofia.se/blogg
Postat av: Anonym

Cool/kul bild. Visste inte att du varit där? När var det?

2007-01-26 @ 16:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback