Drömmar

En dag slog det mig att jag ville arbeta hela livet med att bara fotografera dörrar. 
Jag ville resa runt världen och fotografera dörrar för att sen samla dem i en kalender.
Det var för länge länge sedan, när jag arbetade, levde och njöt i norra Italiens Viareggio.

Min dröm brast när jag hittade en kalender med dörrar på Gallerix i Sverige.

Ibland är det jobbigt att bli påmind om att man inte är unik. Oavsett vad saken gäller. 
Men då och då är det skönare att vila i känslan av att inte vara unik alls.  
 



Kommentarer
Postat av: hhannahh

Men du är ju hur unik som helst!

Postat av: Jossan

Men det var säkert din idé först och unik är du oavsett uteblivna dörrfoton!

2007-01-10 @ 18:44:07
Postat av: Anonym

haha rolig dröm, typ som att bli flickfotograf, fast inte alls så sexigt.

2007-01-10 @ 19:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback