Adjöken och hejhej

E hemma i kollektivet i Eskilstuna igen.
Är helt slut efter den långa bussresan. 
Har precis packat upp bas och nya högtalarna.
Nu är det Tingsek som gäller - förlåt grannar!

Kommer sakna allt med Malmö så mycket, 
har haft det jättebra även om slutet inte alltid är gott. 

Nu är det snart sista terminen innan allvaret tar vid.
Ser fram emot en rolig termin där fokus ska ligga på 
x-jobb, kompisar, kollektivet  och att hitta ett jobb.

Nu: musik, tentaplugg och god natt! 




Kommentarer
Postat av: Groove-kollega

Hej! Jag hade också med Tingsek på årsbästa. Han är en superskön kille med världens softaste musik.. Och, musik min vän, ska alltid lyssnas på genom schyssta högtalare med en ordentlig bas. Grattis!

2007-01-07 @ 17:33:43
Postat av: Anonym

Så du har åkt från Malmö nu. Fick ditt visitkort på nyår om du kommer ihåg. Var nyfiken på att se din blogg, inte så jätteuppdaterat direkt, men kul att du bloggar om musik och plugg. Kanske ska visa dig min någon dag // Anna

2007-01-07 @ 17:36:28
Postat av: pytti

Hej rommie! Och välkommen hem. Jag snart på väg hem igen så vi kanske ses om du inte redan sussar. Och Tingsek ja bra, har du hela skivan vill jag gärna låna ?!! :) kram

2007-01-07 @ 19:35:07
Postat av: Anonym

Hur gick tentan Tessi? Fick du ngt gjort igår?

2007-01-08 @ 11:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback