Tågolycka skapade kaos

Tågolycka skapade kaos på stationen i Stockholm

Imorgon kommer ni få läsa om det i alla tidningar. Kom då ihåg att du läste det här först. Ja, det hade varit en tågolycka nånstans vid Norrköping som stoppade upp all trafik. Hela centralen i Stockholm fylldes av stressade människor som ju såklart hade bråttom och var på väg. En monoton och likgiltig röst utropade "att alla tåg var inställlda till 18.30". Satte mig på enda lediga sittplatsen som var kvar - i en fotoautomat - och snackade med Soffan. Hennes pappa tipsade om ett journalistjobb på Ystads Allehanda. Tack Urban! Blev bortkörd från min komiska sittplats, var ifrån jag förresten hade nöjet att beskåda Peter Siepen (iförd rosa jeans i vanlig ordning) och Förkvällsgänget som gjorde sig redo. Köpte middag på mc och drömde om att få komma hem. Köpte skvallertidning och drömde om att få sitta på tåget. Gick in på utförsäljning av en krämbutik och köpte en massa krämer superbilligt. Och så plötsligt "tåg till Eskilstuna avgår från spår 12" rusningstrafik i strid ström mot tåget. Ryktet började gå om att inte alla skulle få sitta. Men jodå, det fick jag visst haha. Msn:ade med Hanna hela vägen hem och här är jag nu. Pigg efter en lång dusch. 

Kolla förresten in den grymma Alla hjärtans dag-sajten på www.spray.se/allahjartansdag. Den har gänget satt ihop under vecka med ledning av Nellan. Grymmish! Passa på att tävla med Spray eller skicka ett gulligt kort till någon du tycker om (det finns även dirty alternativ).
 



  



 

Kommentarer
Postat av: Joss

Tack för kortet! Hahaha, inte meningen att skicka den med nipples, såg ut som fint mönster.. Puss o Kram!

2007-02-09 @ 18:42:33
Postat av: Anonym

Nu är den tillbaka. Var tog den vägen i helgen? Jag hade andnöd i söndags när jag skulle läsa om din helg och hela bloggen var borta.. Gör en back-up!

2007-02-12 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback