Supportens under

5 anldeningar till att skita i att ringa support över huvud taget när ditt internet kraschat, och du har en Mac:

– Du kan få support om du betalar en engångsavgift på 450 kronor. (macsupport)
– Du kan få numret till netgear som har hand om router-support. (Bredbandsbolaget)
– Eller så kan du ju kolla in vår nät-support. (Bredbandsbolaget) Ehhh exakt hur utan internet?
– Då kopplar jag dig vidare till supportavdelningen. (netgear) men jag ringde ju dit!
– Sa du Mac, nej då kan jag inte hjälpa dig. (netgear) grymt!
 

Joxxar hellre själv i tre timmar tills internetet funkar igen. Hela dagen har i och för sig snart gått åt detta, men men... snart ska jag på alkoholfri after work med 15 pers. Lägger hellre mina pengar på en stor neonfärgad alkoholfri drink än värdelös support! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback