Spraystering

Hej hopp!

Det är superkul att få praktisera hos Nellan, eller jag menar Petronella, som hon ju faktiskt heter. Jag har agerat svans i dag och har varit allmänt praoig (?!!?). Har lärt mig massor redan: om copytext, inhouse-produktioner, puffar och att man inte behöver ta med sig egna bestick för att slippa betala 1 kr (café Arena). Och så äter de matlådan på tallrik på de riktiga företagen. Och fikar och äter gröt till frukost. Jag fick skriva en text till en kampanj, som snart kommer upp på en site nära dig. Kanske om den inte sågas ihjäl först.

Är så impad av Petronella, hon är helt grym, tusen bollar i luften och megakoll på allt. 

När jag betalade mitt mycket dyra kombinerade SL/SJ-kort med halva mitt studiebidrag kändes det som en liten investering. En Spraystering eller nåt. 



Kommentarer
Postat av: Annika

låter superkul! Är lite avundsjuk :)
Lycka till!!

kram

Postat av: maja

Underbart det låter! Njut ordentligt nu. Du är superduktig tjejen ;) kram

2007-02-06 @ 17:50:16
URL: http://www.maja-piraya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback