Say cheese

I går var det ostorgie hemma hos mig. Vi blev en Maja, en Marica, en Marika, en Jenny, en Lotta, en Ida, en Annika, en Anna, en Hanna, en Elisabeth och en Azize. Kollade på OC, mumsade kex och hade riktigt mysigt. På dagen var vi på skolan och lyssnade när Lisa opponerade och blev opponerad på. Hon var superduktig och vi var impade, lite vettskrämda inför vad som kommer och då och då lugna över att det ändå varit en ganska avslappnad tillställning. Jag snackade med Birgitta på Idp på förmiddagen och har nu ett ex-jobb - weiiii! Inte godkänt än såklart, men det är på g. Ska bara formulera PM, hitta en redaktion med duktiga skribenter och sy ihop hela projektet. Känns spännande! Tränade förresten spinning med Eve som tränare för första gången. Det var superkul och känns i hela kroppen i dag! 


I dag har varit en bra dag. Åt lunch med Alexen och Johan på Beirut cellar. Fick i mig mycket Bulgar (som är min nya periodargrej) och vitlök. Har sedan suttit hemma och recenserat musik för Groove hela dagen. Har lyssnat på en hel del skräp utan känsla. Och just det - var iväg och köpte Justin-biljetter med Hanna. Nu är det spikat! I juni kommer vi stå och skrika "Justin" som värsta tonåringarna...  


I kväll är det nypremiär för Klubb Gung med Sebbe i spetsen. Jag ska bränna Astma & Rocwells senaste till honom som en lycka-till-grej. Hanna och jag ska ner en sväng. Jag går på medecin så ingen Red Stripe som jag längtat efter så länge, men däremot lite reggae... 
 

I morgon är det dags för stora cv-dagen som jag skjutit på länge nog. På kvällen är det After work med  Jonkan, Anna, Fredrik, Erik, Annika, mfl. 


Kommentarer
Postat av: Nellan

Hej Theresen! Kommer du på måndag? Kram kram.

Postat av: Anonym

Oj vilka hektiska dagar du har. Glöm inte av att vara lite ledig oxå väl?!? Jag e hemma efter 18 nån gång förresten på söndag kväll så då är du välkommen! Du börjar väl t om hitta hem till oss nu? Ska bli kul o ses! Kram

2007-02-01 @ 21:30:18
Postat av: hhannahh

jag vill ingå i din redaktion=)

2007-02-03 @ 17:06:02
Postat av: hhannahh

jag vill ingå i din redaktion=)kommer bli en supertidning nu när du styr o ställer;)

2007-02-03 @ 17:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback