Mycket skola nu

Började Textdesign 3 idag också. Ska läsa den tillsammans med tvåorna. Var lite spännande att ha lektion med dem, så glada och pigga. Tyvärr verkar det som om att kursen är exakt som den vi hade med Sony E. Måste gå kursen för att få ut min examen i Textdesign. Bara att härda ut. Kommer vara asmycket skola framöver. Ser extra mycket fram emot helgen när det verkar som om att det blir dubbelt upp i festande. Fick precis ett mess av Nellan om fest på SPRAY på fredag. Och på lördag är det Nybron i Eskilstuna med BIK BOK. 

Dagens kul & tråk: 

kul 1: ELSA har varit med i Sjudagar - I love Thomas Pihl! Och nu är infon med i Studentnytt och på förstasidan på ELSA:s hemsida, weihooo! Sök nu alla! 
kul 2: Åt frukost med Maria i morse på café Arena. De blev 42 kr. Jag hade 2 matbiljetter att betala med så vi fick ta godis för 38 kr. Onsdag är  ju lilla lördag;) 

tråk 1: Att det inte finns tillräckligt mycket böcker på Akademibokhandeln till studenterna, nånsin! 
tråk 2: Alex är på innebandy och jag saknar honom!




Kommentarer
Postat av: Frida

Oj! Det blir verkligen mycket plugga för dig nu, jobbigt, men nu är det bara 15 veckor kvar :) Jag ska nog också till Nybron på lördag, då kanske vi ses där :) När kan jag hämta mina kläder? är nyfiken :) Vi kanske kan ta det nån dag i veckan... trevlig helg! Kram

Postat av: marika

Gud va kul vi ska ha d på lördag, ser verkligen fram emot det, d va så länge sedan vi festade.Kram Marika

2007-03-02 @ 17:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback