Litet utbrott

För ungefär ett år sedan tackade jag och Erik ja till att utgöra ELSA:s valberedning. Det var dumt gjort!

Det har blivit svårare än vi trott att ragga folk. Det finns alltför många som inte gör vad de ska och uppriktigt sagt så orkar jag inte arbeta på det sättet längre. Inga affischer är uppe än, hemsidan tog det två veckor innan den uppdaterades, tränarna uppmuntrar inte medlemmarna, styrelsen som sitter bryr sig inte. Och nu ingen artikel i Kåranen fastän att det var sagt så. Jag vet inte hur vi ska få ihop 7 personer till om en månad. Kommer säkert sluta med att jag och Erik får hoppa in i styrelsen i ett år för att vi inte får ihop folk. Blir så väldans less.


Känner du en student i Eskilstuna, gärna etta, som kan vara intresserad av att engagera sig i ELSA? Läs mer på
www.sportcom.se/elsa. Det är kul att engagera sig. Det har jag alltid tyckt. Det är bara mindre kul att engagera sig när länken brister.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback