It´s alive

Min blogg lever igen, effter att ha varit helt borta från bloggosfären i tre dagar.  Jag har fått mail och mess om katastrofen och är nu glad över att vara tillbaka. Hade ju varit snopet om min "dagbok" för de två senaste åren bara hade försvunnit. Och ännu mer snopet eftersom vi pratade om att man skulle skriva ut eller spara ner nu i helgen. Jag är som sagt glad att den är tillbaka!

Och glad annars också, för en massa saker, bland annat för att:

1. helgen var riktigt bra med Mando Diao, fest hos Nina, Nybron, kebabtallrik, dans och skutt 
2. mamma och Bodil kommer på fredag och stannar hela helgen - jippi!
3. jag har skrivit 15 Alla hjärtans dag-kort idag som ska förgylla andras vardag
4. det är väldigt kul på SPRAY
5. jag och Alex har det bra
6. det händer sjukt mycket kul framöver; Tess inflyttningsfest, Fest med Hanna och Jenny, kollektivets 2-års fest, bankett, med mera i det oändliga
7. jag har bra vänner i Malmö och här
8. för att sommaren är på väg, eller i  alla fall för att snön är på väg härifrån
9. jag fick dansa till Hotchip på Nybron - tack JP!
10. jag har Norah Jones senaste skiva, som är långsam men bra





Kommentarer
Postat av: hhannahh

Roligt att du har så mkt att vara glad för!

2007-02-13 @ 00:29:52
Postat av: Maria

Skönt att du är tillbaka!!! Nu verkar det som mitt schema är någorlunda klart, äntligen! Så vi hörs snart o bestämmer en helg att ses! KRAM

2007-02-13 @ 12:31:33
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka kompis!

2007-02-13 @ 13:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback