Hejdå storstan

22624-330

Just när jag börjar hitta till Spray så är  praktiken över, till och med lite tidigare än väntat. Medan Nellan och hennes medarbetare var på kick-off igår fick jag erbjudande om att åka till Sälen tors-tis istället för ons-tors. Nu missar jag bara uppropet och en dag på praktiken. Så jag sa ja, och nu efter att ha packat och fixat, känns det riktigt riktigt bra. Det blir jag, Johan, Fia, Fredrik och Kristoffer i en stuga. Har som vanligt packat för mycket, men hellre för mycket kläder än för lite när det är kallt. Vi ska jobba, åka skidor, basta, after-skia och kolla på Melodifestivalen. Ska bli riktigt kul att jobba faktiskt, var ett tag sedan jag informerade om högskolan. 

Ha det gott så länge!

Kram  



Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Ha det så mysigt i fjällen! Himla snygg bild, det var en mysig lunch! KRAM

2007-02-22 @ 16:16:49
Postat av: Nellan

Hej Tessi! Hoppas att du får jätteroligt och mysigt i fjällen. Idag var alla trötta och slitna så du missade inte så mycket :) Trevlig helg! Kramkram.

Postat av: maja

tjena tess! Hoppas du har det bra i fjällen! Undrar om erbjudande om månadskort på SJ finns kvar? Hade tänkt att man kanske kunde åka hem till sthlm och hälsa på la familia i helgen i sådana fall! Kram på rej å bryt inga ben!

2007-02-26 @ 21:37:51
URL: http://www.maja-piraya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback