Go Tommy Nilsson!

För många många många år sedan, när jag hade för många tänder och för puffig lugg för mitt eget bästa. DÅ hade jag en plansch med Tommy Nilsson ovanför min vita IKEA-säng. 

Hade en riktigt trevlig kväll hemma hos Eve i går med Maja, Annika, Anna och Eve så klart. Vi köpte 1,5 kg godis med oss från godisland och åt nästan upp allt. Snackade schlager, lyftet (Dirty dancing visades tidigare på kvällen), förälskelser, lekte Let´s dance-jury,  och så blev det lite vattenfall på slutet så att Annika skulle få i sig sitt vin. När tjejerna gick till RAW och snubblade på marshaller gick jag hem och sov. Kändes mer skönt än tråkigt faktiskt. Tar sista penicillintabletten i dag och kommer förhoppningsvis må bättre sen så att jag kan hänga med ut ordentligt. Nästa helg är det ju Mando och vi lär bli ett superstort gäng. 

Apropå lyftet messade Jossan en påminnelse om en kväll i Emma och Lisas lägenhet där vi, efter att ha druckit mycket vin, fick beskåda Emma som skulle kunna gå till historien som the lyft itself, hon krashade ner på den fina mattan och garvade på sig - i gott sällskap. Hahahahahahahaa - rolig bild i huvudet. 




 


Kommentarer
Postat av: pyttianna

Mando mando mando! Hihi, vad kul det ska bli!

Postat av: Anonym

Ja sen bytte du ut den mot betydligt tuffare nick carter.. Haha, det var ett sånt graciöst lyft (emmas, inte planschbytet). Tappade min väska på efterfesten i lördags. Kort, kontanter, makeup-grejer och allt, sjukt irriterande! Lycka till på din praktik, kommer gå super.. Ska själv ha första muntliga (betygsatta..) presentationen i veckan, ska handla om mitt liv!! Kramar till dig/Jossan

2007-02-05 @ 13:36:33
Postat av: vllnk]

texas automobile insurance companies [url=http://automobile-insurance.insurance-best.info/page250.php]texas automobile insurance companies[/url]

2007-02-20 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback