Tidskompensation?

Det är en speciell känsla som infinner sig när man hittar en bh som sitter helt perfekt. En bh där kupa och omfång är som gjorda för just mina bröst - och toppen jag precis köpt. När man väl hittar en sån bh är det minsann värt att köa i en halvtimme (!) mitt i sista-minuten-shopparnas julstress.
 
Däremot är det en aning störigt att komma hem och packa upp sitt fynd - för att märka att expediten glömt att ta bort larmet...

Kan man kräva tidskompensation av H&M när jag nu måste in i stan på självaste julafton också...?


Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med om att det kan vara värt när man väl hittar en bh där allt stämmer. Men, det är sjukt störigt när de glömmer bort larmet. Får en ju att undra varför de finns larm om du nu ändå inte piper... Begär en gratis trosa till eller nåt... i-landsproblem där:) god jul och tack för kul läsning nästan jämnt!

2007-12-24 @ 10:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback