Lediga Tess

Är helt ledig och det är underbart.

Har vänt på dygnet helt och hållet och inatt somnade jag efter dubbelavsnitt av Sex and the city. Var hos Synsam imorse och gick i linsskola - har sedan sett Malmö med nya ögon. Spenderade hela dagen på stan, bland rea-tanter och nyårsmissar, åt olyxig middag med Soffan, snackade killar tills vi tröttnade och kramades hej då och gott nytt år. 

Väl hemma har jag botaniserat i min skivsamling som inte varit sig lik sedan jag hade Klubb Gung med Micke. Har nu sorterat, tagit bort post-it-spellistor och rensat bland skivorna. Har därmed avslutat fas 2 av "making the vardagsrum". Nu är soffa, fåtöljer, bokhylla, böcker och skivor på plats - bara gardiner och matta som saknas. 

Nu är det Bridget Jones på tv, älskar repliken "He likes me just the way I am".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback