Gott nytt år!

Åker mot huvudstaden tiiiidgt imorgon. Ska fira nyår på Liiiiiidingö hemma hos Fredrik och Johanna med klassisar och vänners vänner. Kommer att träffa Maria, Ellioten och Fredrik imorgon och sen på måndag ska jag träffa Anna och Annikan för att förbereda oss inför kvällens festligheter. Det är knytis som gäller så vi ska smiska ihop ngt ätbart tillsammans och dricka min skumpa medan vi gör oss supersnygga. Innan dess ska jag sitta på en buss i tio timmar... Har bunkrat med musik, film, böcker och godis - ser nästan fram emot resan. Ska bara packa ner smällare, tomtebloss, strumpbyxor och klänningar - sen är jag redo.

Ses här igen nästa år. Kommer tillbaka lite fattigare, lite tröttare, lite mer berest, men med hopp om ett mindre jobbigt år och med ett enda nyårslöfte: Att börja träna (och att skaffa gardiner)!!!
 
Gott nytt år till dig och tack för att du tittar in här då och då - jag tycker att det är kul!

Kramar Tessan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt Tessan! 2008 kommer att bli ett bra år - det hör du på engelska eight-great! haha töntigare blir det inte just nu. kram ses snart

2007-12-29 @ 21:56:07
Postat av: Pappa,totte,krister,gunnel

Gott nytt år önskar vildmarksgänget

2007-12-31 @ 21:47:52
Postat av: Anders

gott nytt till dig med!

2008-01-01 @ 13:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback