Ett litet brev med posten

Jag måste ha de absolut sötaste ex-roomisarna i hela världen!! Kom precis hem efter en promenad i det tråkiga regnet. Och vad väntar innanför dörren - jo, en present!!! En fint inslagen present med silverpapper och lila snören runt.

Jag släppte allt jag hade i händerna och slet av snöret för att hitta en jättefin scarfs och ett lila nagellack. Och ett litet kort med texten "Grattis i efterskott". Tack Anna och Annikan - ni gjorde min dag!

Föreslår att åtminstone en kompis borde glömma att köpa present även nästa år
- det är helt klart underskattat med efterskottspresenter:)

Nu väntar Idol-mys med Sofia och Anton. Har köpt brie, kex, chips, lussekatter och vin. Heja Amanda och Marie (och Anna och Annika)!

Kommentarer
Postat av: pytti

Jag Kkan nog göra om det nästa år.. Vad jag glad jag blir att du blev så glad :)
Kramar

Postat av: Annikan

Du är så värd det :)
Kul att du blev så glad!
Snart ses vi!
kraaam

2007-12-08 @ 11:14:19
URL: http://annikan.blogg.se
Postat av: Maria

Hello! Fick just ett mail från Nrevin, vår kära piccolo som vill ha din och min hemadress?!? Har inte en aning om varför, men han kanske ska skicka julkort?? Du kan väl maila eller messa den till mig så e du gullig. Hör av mig så fort jag vet ang den 30 December... KRAM sålänge

2007-12-09 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback