Tåg, kärlek, reunion och dop

Imorgon sätter jag mig på tåget till Eskilstuna för att träffa Alexen och komma fram till något en gång för alla. Känns lite konstigt att åka till Eskilstuna, men samtidigt härligt. Hoppas på att få äta på Kaka och att få smita förbi Bik Bok och ge tjejerna en kram. Och så är det ju Å-festen... 

På fredag blir det förhoppningsvis bad någonstans i tuna innan vi åker till huvudstaden där Alexen ska träffa Green och jag ska möta upp Anna. För att senare träffa delar av gänget i en park. Vi kallar det "Tuna in the parc 07" och det ska bli jättetrevligt. Lite härligt opretantiös uppdatering och ölhävning efter en hel sommar ifrån varandra. 

På lördag är det dop - därav hela min resa uppåt. Maria och Fredrik har bjudit in till dop av sin Elliot. Det är mitt första dop som jag går på i vuxen ålder och jag ser verkligen fram emot det. Har dessutom hittat fina presenter som jag verkligen vill ge. Och så ska det bli kul att träffa Maria, Fredrik, Markus, Anna, Myran, mfl. 

Åker hem igen på söndag ganska tidigt. Dels för att hinna njuta lite av Malmöfestivalen, som börjar på fredag, men mest för att hinna samla mig till min första dag på Alfa Laval på måndag. Har förresten hittat en stass som jag känner mig bekväm i. Väst och klockad kjol.  

Nä, nu börjar klockan bli mycket och jag måste sova lite. 

Trevlig helg!

ps, lyssnade på Ryan Adams häromdagen. Så fint!



Kommentarer
Postat av: Alexen

Du är hjärtligt välkommen!
Kram på dig gumman

2007-08-16 @ 07:33:44
Postat av: Ica

meh! Du kunde väl iaf fara till tuna när ica är där. Hon är ju jämt där. utom fredag.

Postat av: Maria

Superkul att du kommer på dopet!!! Ses snart... KRAM

2007-08-16 @ 22:47:19
Postat av: Jossan

Hej sötnos!
Hoppas du har det bra där uppe i gamla trakterna, sitter och väntar på sengångaren nancy och kollar in din ouppdaterade blogg sålänge.. Ska shaka loss (ehh) på jeriko och jobba på klubben ikväll, synd du inte är med:( Puss och kram, hörs snart!
Förresten, pick me up är bästa med ryan!

2007-08-18 @ 22:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback