Snart fest igen

Igår var en utmärkt kväll som började med västindisk drink på balkongen med mycket trevligt sällskap. Fortsatte nere på stan i nyårsanda med fyrverkerier uppskjutna från Ribban detta året. Lyssnade på fantastiskt underhållande konsert med The Ark (försökte messa videoinspelning till Eriken och Alex, men funkade inte). Svängde om i 60-tals tältet och köade sedan utanför Debaser för att avsluta kvällen med en Mojito på Cuba café.  

Det enda tråkiga var väl att jag mitt i min Ola Salo-extas tappade min kamera i marken. Den gick sönder:(

Har sovit ut idag och om några timmar är det dags för den årliga brännbollsfesten hemma hos Svenssons. Börjar, som namnet avslöjar, med en ordentlig brännbollsturnering. Och fortsätter sedan med grillning, drinkar och dans hela natten. Det roliga med dessa fester är att det är blandat med folk och åldrar. Detta året tar Måns med sina polare och jag tar med Sofia. Kan inte bli annat än kul. KB:s gamla Dj-ess Bergman kommer - och varje år går han loss bakom skivspelarna. Ikväll ska vi fortsätta festa ute - i samspråk med Jossan kan det bli att vi besöker klubben Drama. 

Trevlig helg! 



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på dig kompis! Du och dina kameror : ) Det verkar inte som du ska ha ngn... Imorrn e äntligen Fredrik ledig så då kanske vi har tid att prata en stund?! KRAM

2007-08-25 @ 22:40:33
Postat av: Annika

men din stackare, vilken otur du har.
ses snart :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback