Räkfrossa & Allsång

Jag såg en intressant flyer för säkert en månad sedan. Och nu har jag ringt ner Glasklart i tre dagar i rad och idag fick jag ÄNTLIGEN svar. De sa, as follows: Vi träffas nere i Västra hamnen (Dockan) klockan 18.00 nu på söndag den 12:e. För 150 kronor får vi en stor smarrig räktallrik med aioli, bröd och sallad och till det en halv flaska vin. Vid 19.00 börjar Allsången (heja heja) och håller på i cirka en timme. Sedan är det musik och bar hela kvällen. Vi behöver inte köpa biljetter innan. 

Låter supertrevligt! 

Eftersom jag har två halvtaskiga mobiler just nu skriver jag här och hoppas på att kanske fler nappar. Vi är redan 7 glada som ska gå, tror jag. 

Träffas 18.00 utanför Glasklart i hamnen. Nu på söndag. 
Regnar det finns det plats inomhus. 

Alla välkomna! 



Kommentarer
Postat av: Groove-kollega

Så mycket kul ni verkar göra där nere. Trodde inte allsången överlevde söder om stockholm, men men. Hoppas ni får kul. Kramar

2007-08-07 @ 17:55:41
Postat av: Marica

Hej Tess!
Hur är det? Trivs du på nya jobbet? Jag kommer iaf inom snar framtis(24 Aug) flytta ner till Helsingborg. Fick även jag jobbet på FMC =) Vi får ta och ses någon dag, någon behöver visa mig runt. Skåne är inte alls mitt terratorium!=) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback