Hej från Malmö

22624-445 

Vackert väder här. Solen steker. Jag fjällar lite men är fortfarande brunare än de flesta sedan resan. Och snorigare:( Dumma aircondition - slår aldrig fel. 

Idag: loppis och äta thai i solskenet med Soffan. 
Ikväll: Inkonst med Jossi och nya tröjan på. 
Imorgon: loppis igen (OCH på onsdag - köpte tredagars) och Gessle in the park.

Mobilstatus: fortfarande inlämnad till 3 (den sämsta operatören ever!!!!). Därför just nu dålig på att hålla kontakt. Ring mig på mitt comviq (soffs gamla) om du har numret. 
 
Jag har ätit ute var dag sedan jag kom hem. Mums! Bästa hittills: Dagens på SPOT! 

Har sjuk träningsvärk i hela kroppen sedan badmintonpasset med Alex, Måns och Pontus. Har badat i Västra hamen och druckit öl på Vanna beach. Njuter av sommaren till fullo. Alex var här i veckan och busade. Funderar seriöst på att flytta ner honom till Malmö. Jag är väldigt glad för det. Men lite skräckslagen... betyder det att vi måste gifta oss inom ett år?     

Undrar hur mina tunavänner har det - saknar er! 

Inga myggbett! 

Kramar Tess

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan inte skylla våra förkylningar på ACn. jag tror att den beror på de underbart varma 14 graderna vi kom hem till.... saknar allt!

2007-08-05 @ 20:16:23
Postat av: jonk

jag vill ta en öl eller nåt! jobbar ju nu men nån kväll eller helg eller nåt kanske? när börjar du jobbet? måste förresten berätta om sjuka referenssamtalet från foodtech!
kram

2007-08-06 @ 18:44:49
Postat av: Nellan

Halli hallå! Självklart är jag på nästa fredag :-) Vad kul att du kommer! Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback