Glada fjärilar och beiga pressveck

Planerad klädsel:
Strykta beiga byxor med pressveck. 
Svart skjorta. 
Nya klockan från Pilgrim. 
Skoskavsskor (måste - har bara sneakers annars). 

I väskan: 
Tågtidtabell, skattsedel, vatten, russin och kalender. 

Övrigt:
Preparerade plåsterhälar - aj aj nya Keds:( 

I magen just nu: 
Glada nyfikna fjärilar.
 
Imorgon börjar jag jobba på Alfa Laval. Även om det innebär att sommaren är förbi och att jag kommer att få helgmissbruka mina flip-flops så ser jag fram emot att börja jobba. Mycket! Hej arbetslivet!   





Kommentarer
Postat av: Annikan

Iiiiii vad kul!!!!
ska tänka på dig, jobb-Tess!
Lycka till!
kram från student-Annikan

Postat av: Maria

TACK snälla för att du kom på dopet! Och för de fina presenterna till Elliott! Ring en dag när du får tid, nyfiken att höra om resten av helgen och om det nya jobbet! KRAM

2007-08-20 @ 08:04:09
Postat av: ica

Heja Tess!! Det kommer bli en alldeles lysande dag.

2007-08-20 @ 08:40:58
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Mikael Jelveby

Arbetslivet is the shit! :D

2007-08-20 @ 08:48:35
URL: http://www.gallimatias.se
Postat av: Eve

Lite som skolstart :) Hoppas du får en bra dag!
Kram

2007-08-20 @ 10:04:36
URL: http://everiikka.blogg.se
Postat av: Michael Pacey

Hey you!!!! I am so thankfull.... I have a Cd to send you plus many more..
love you Tess.. Rembemer I never forget! Please send me your mail address plus your email..
Many hugs and many kisses!

2007-08-20 @ 16:34:53
Postat av: Anonym

Heja Tessi. Kick ass!

2007-08-20 @ 19:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback