Första veckan - dag 5

Jippi jag klarade det! Jag överlevde första veckan. Och bäst av allt - jag är riktigt sugen på att gå tillbaka på måndag. Det har minsann varit en korvstopparvecka full av information, namn, handskakningar och nya intryck. Mycket har fastnat men lika mycket snurrar runt i skallen och väntar på att bli processat. Det är som det ska, enligt många av de jag jobbar med. När det finns 1000 anställda, bara i Lund, kanske ni förstår att organisation är minst sagt komplex. Gick på mitt första möte ensam där jag fick snacka engelska. Thank god for Marian Keyes, mina resor och att vi inte kör med dubbning i Sverige. Det funkar (om än lite knagligt;) Fick skjuts hem idag så jag är hemma tidigare än väntat. 

Är så glad! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback