Första veckan - dag 2

Idag har det varit möten hela dagen. Min fadder var på plats men vi hann bara träffas en kort stund innan alla mina lära-känna-min-avdelning-möten började. Hade fyra entimmarsmöten totalt. Alla på min avdelning, som heter Corporate Communications, jobbar med superintressanta saker, som till exempel: branding, PR, analyser, press, intranät, studentrekrytering och shoppen (AL har en egen shop). Jag har varit fascinerad åtta timmar i streck och har till och med börjat falla in i Alfa Laval-snacket om divisioner, sites och corporate det och det.  

De har pilates, core och step i alfahallen. Och så kan man spela badminton, pingis, innebandy och basket - GRATIS!

Ikväll är det Timbuktu och Ternheim. Men jag ska skoskava mig hemma och läsa Marian Keyes. Laddar inför Peps imrg. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gör du rätt i - du måste vara totalt slut. Corporate bullshit, eller?

2007-08-21 @ 20:54:37
Postat av: pytti

meh, det skulle jo jonk med på, ska ni träffas?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback