Första veckan - dag 1

Trött i handleden efter 100 skakningar under dagen (det hördes knak knak vid flera tillfällen). Skoskaven värker (fick ta fram flip-flopsen på väg hem:) Men annars en riktigt riktigt bra första dag på mitt första riktiga jobb. Det finns minsann fina möjligheter här. Jag ska verkligen vara mitt allra bästa Tess så att jag får stanna länge. 

Tusen tack för alla söta hälsningar här, på Facebook och mobilen. Värmer mycket! Ni är söta! Orkar tyvärr inte skriva så mycket mer - är så trött att jag knappt kan stava till säng. God natt!   

By the way - Hey Pacey! Will e-mail you soon! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

E så nyfiken. Berätta mer imrg. Lova!

2007-08-20 @ 22:10:35
Postat av: Anonym

Har du träffat Elin än? Hon jobbar där.

2007-08-21 @ 17:50:02
Postat av: kattis

Fy vad du är bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback