"Du e la go - eee visst man do!"

Sitter och recenserar musik för Groove. Lyssnar just nu på Kapten Röds härliga göteborgsreggae. Är inte det minsta festsugen - men däremot danssugen till tusen. Ska bli kul imorgon på min födelsedagstillställning. Från början skulle det vara karibiskt tema med karibiska drinkar och reggaemusik och det ska det väl fortfarande - men så råkade jag skriva att det ska vara coctailparty och nu vet jag inte vad det är. Ska i alla fall servera Caprihina och Mojito och det är ju egentligen varken eller. Fest är det i alla fall hur som helst.  
 
Den absolut bästa presenten kan vara att jag, via barndomsvännen Sofia, kanske lyckats få tag på ett förstahandskontrakt i Slottstaden - som förutom att ha SEX fantastiska garderober, fransk balkong och stora fönster i köket - ska totalrenoveras...:) På måndag ska jag lämna in alla papper och sen kommer jag inte att kunna sova tills jag får svar. Jossan påminde mig så känsligt om att jag bara har bostad i en månad till. Hoppas att jag får den - orkar inte leta mer. 

Marika kommer förresten på festen imorgon. Ska bli kul att träffas! 
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallååå, så kul att jag fortfarande har som rutin att
läsa din blogg fast vi ses hela tiden, känns lite stalkigt, hoho.. jeriko im verkar trés interessant (oj franskan..) så kolla upp och se om det kan va nåt. tack för titten idag o grattis i förskott. ses im! puss o kram jossan

2007-08-31 @ 21:41:35
Postat av: Anonym

förresten, du har ingen rätt att kalla mig okänslig!!

2007-08-31 @ 21:42:33
Postat av: Anonym

Hallåj - grattis vännen min!

2007-08-31 @ 22:01:56
Postat av: marika

grattis på födelsedagen!!! hoppas du får en nice kväll!!!! kram Kram

2007-09-01 @ 15:32:37
Postat av: Eve

Grattis här med :) Hoppas verkligen att du får den! Håller tummarna! Kram

Postat av: Emma

Visste att jag skulle glömma bort det igår för jag var så tankspridd, men bättre sent än aldrig sägs det ju... så GRATTIS i efterskott!!! Hoppas du hade en bra födelsedag!! Många kramar från Uppsala/Stockholm

2007-09-02 @ 16:59:00
URL: http://missgee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback