Solsting och tradera

22624-370'

Åt lunch i solen med Annika, Maja, Erica och Eve. Satt bara i solen i typ en halvtimme och blottade endast armar och ansikte. Men en halvtimme var tillräckligt för att jag skulle lyckas få solsting och röd näsa. Så medans gänget är på Bishops och dricker vår torsdagsöl sitter jag hemma och yrar. 

Började vårstäda i garderoben i ren tristess. Kom på att jag kan tradera iväg lite grejer (inspirerad av Anna!). Har nu hittat 40 riktigt schyssta plagg att lägga ut i helgen. Ovan ett smakprov på vad som kommer... 
Du hittar auktionen på länken nedan:
http://www.tradera.com/auktioner/Therese07



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad heter toppen, vart hittar jag den. Skitfin ju. Jag vill köpa - hur mycket ska du ta?

2007-04-26 @ 23:10:17
Postat av: Ann a

Ja vad ska den kosta? Hur funkar det där med TRadera? Bli nu inte beroende som alla verkar bli.

2007-04-27 @ 11:47:36
Postat av: Nellan

Åh, vad smart! Det här kan du bli rik på :)

Postat av: Anna-Karin

Vad kul att du gett dig ut i Tradera-djungeln. Jag ska buda på jeanskjolen med hängslor. Den är fin vet jag sedan tidigare, har sett den i en reklam. Vad är det för jobb du söker i Skåne??

2007-04-29 @ 15:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback