Hur veta? När veta?

Är Alexen min Sandy Cohen eller inte?
Vill veta nu!

Kommentarer
Postat av: pyttianna

hehe. tur att livet inte är som OC ändå, det går lite väl snabbt när det gäller stora beslut i deras värld. att det tar tid är nog rätt bra ibland ;)

Postat av: jonkan

Usch jag kollade också på det! man blir alltid så förvirrad av OC. vad konstigt att tro att någon är ens sandy Cohen och sen märker man att han absolut inte är det...Men är inte poängen lite att tro att alla man är ihop med är ens sandy cohen? Jag vet inte...?

2007-04-30 @ 15:37:23
Postat av: SkäggMike

Fråga: Kan inte Alexen bara få vara din Alex? Det tycker jag låter som en bra roll för honom.

2007-05-02 @ 00:01:23
URL: http://www.gallimatias.se
Postat av: Alexen är Alexen

Jo - det är precis det han är. Sandy Cohen är en metafor för evig kärlek. Det hoppas jag på att Alex är. Det är inte bra att titta på Desperate housewifes, OC och annat som sätter griller i huvudet.

2007-05-02 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback