Electro från Hässleholm

På Musikbyrån ikväll konstaterades det att all den bästa elektroniska musiken kommer från Hässleholm. 

"Det är en fördel att vara uppvuxen i en småstad när man vill göra musik. Hade jag bott i Malmö hade jag bara hängt på KB och lyssnat på någon annans musik istället. Det viktiga är att flytta därifrån innan det är för sent". Johan T Karlsson alias Familjen

Bevismaterial:
Future/past
Familjen
The Legends
Junior Boys
Andreas Tilliander

Bra låt: Det snurrar i min skalle med Hässleholm

Jag är beredd att hålla med!



Kommentarer
Postat av: Groove-kollega

Jag såg också det inslaget. Jag tycker att Tilliander gör störtbra musik. Har inte lyssnat på Hässleholm men låten de körde var skön. Har lite svårt för sång i electromusik. Ska helst vara cleant utan. Hur går det med Groove? Läste din Kanzeon-grej. Roligt att de kör reggae när deras egna musik är typ Hellacopters, Nationalteatern och annat.

2007-04-11 @ 10:47:23
Postat av: Anonym

Familjen rules!

2007-04-18 @ 18:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback