Äntligen fredag

Veckan som aldrig tog slut har nu bara några timmar kvar. 
Vid tre ska jag smita i  väg från redaktionen för att åka till 
Maja i Stockholm. VI ska gå på Back A Yard och äta god
västindisk mat. Och snacka bebisnamn så klart (Maja ska
föda om fyra veckor). Tror nog att jag måste hälsa på Polarn
och Pyret innan jag sätter mig på tåget;) 

Annikan och jag har suttit på Kåranen till tio ungefär var kväll
denna vecka, i går blev dock rekordet: 00.30!! Vet inte vad det  
är med tiden men jag tycker att den inte riktigt stämmer i bland. 
Nu börjar tidningen i af bli klar. I eftermiddag kommer Lasse 
och Kalle till redaktionen för att godkänna det färdiga. Alla har
varit så himla duktiga som har härdat ut till slutet. 



  

Kommentarer
Postat av: pyttianna

NI är så duktiga! Och tidningen ser superfin ut. Är stolt över att visa mitt STORA leende i den . hihi. ha det så skönt i sthlm.

Postat av: Maria

Ja det ska bli mysigt att ses ikväll! Och god mat.. Och bebissnack.. Och framtidssnack.. Ses snart, KRAM

2007-04-20 @ 10:35:36
Postat av: Annika

Du är också duktig!! Tidningen kommer bli så fiiiin!! :)

2007-04-20 @ 23:44:43
URL: http://annikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback