Plugga vs Nybron

Okej denna är svår. 

Ikväll fajtas jag med detta svåra val.

Fest hos Marica. Fest hos Alice. Drink med Marika med K.
Dansa till Mando Diaos nya på Nybron. 

vs. 

Plugga, plugga och plugga. Eller mer göra trycksak, PM och analyser.
Lyssna på Mando Diaos nya hemma. 

Jag hade faktiskt bestämt mig för att stanna hemma ikväll redan igår. Det finns nämligen en massa skol-grejer att styra upp eftersom mina tre kurser krockar totalt nästa vecka. Sen åker jag ju till Göteborg på fredag och har inlämning måndagen därefter. 

Men så idag efter att jag fått det där stipendiet, och faktiskt fått hålla tack-tal (tackade Erik, Klas, Alex och Micke) så började det rycka i party-nerven. Erik är värsta på inför festen hos Alice och tjejerna här hemma ska till Marica. Och så pratade jag med Marika med K som allra helst ville till dansgolvet på Nybron. Då kändes det plöstligt jobbigt att gå hem för att plugga.

Men nån gång ska det ske, så sätt ett kryss i taket någon!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska gå till Nybron om det är det du egentligen vill.

2006-09-16 @ 20:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback