Mårten från Västerås

22624-201 Foto: Burning heart

Jag skulle inte vilja gosa med Promoe. 

Däremot skulle han gärna få komma till Klubb Gung och köra några låtar. P3 spelade nyss hans senaste singel Headache från kommande albumet White mans burden. Det lät riktigt lovande. Och passande med nytt material eftersom jag är inne i en Looptroop/Promoe-sväng just nu. Lyssnade på Long distance runner hela söndan. Minns Looptroops första konsert på Fort Europa-turnén förra sommaren i Västerås. Gåshud! 





Kommentarer
Postat av: Groove-kollega

Har du sett att senaste numret av Groove ligger som pdf på webben. REDAN! Där skriver Erik bland annat om filuren ovan. Skulle inte heller vilja gosa med hans dreads, men så är jag ju kille. Bra musik gör han!

Postat av: Anders

Alla deras konserter ger gåshud. tycker bara att det är synd att de ska klä sig i de där fåniga baskettröjorna. tar bort litegrann av budskapet de sjunger om. Det nya numret av Groove är bra. Blev inget med Methd man förstår jag.

2006-09-14 @ 10:18:06
Postat av: Tess till Anders

Nej det blev inget med Meth till detta numret, men kanske till nästa. Ludacris, även han signad Def Jam, kan vara aktuell. Håller tummarna!

2006-09-14 @ 10:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback