Hej Mike..

22624-208

..hejdå valstuga!

Det kändes lite konstigt när valstugorna forslades bort idag.
Gänget röstade  kollektivt i stadshuset sedan fikade vi på Kaka och skvallrade en massa. Ida hade kjol dagen i ära. Jag hade kartong under armen. Mike var bakis. Erik behövde en hård resväska. Fredrik lyssnar aldrig enligt Johannan som helst av allt ville rösta på Kaka. Klas blev bakfull under fikan och åt allas rester. Therese kom förbi efter jobb och berättade om en läskig man. 

Nu ska jag och Annikan på valvaka hemma hos Chicago-Tesa. Hon mutade oss med vin. Och eftersom jag inte var ute i helgen och eftersom jag näääääästan gjort 3 av 3 måsten får jag det. 

Heja maktbyte! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

torget är inte sig likt. läste att det stod jävla mobbare på miljöpartiets bod. det var ju den där killen som stod vid sporthallen. att han skulle vara en mobbare har jag svårt för att tro.

2006-09-18 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback