Festinfo del I

22624-204

Nu finns det 60 stycken inbjudningar på vift över land och rike.

Här kommer lite fest-info:

Vi träffas 18.00 i Club Loge (mer känt som Klubb Gungs lokal) för att mingla och lära känna varandra innan middagen som börjar 19.00. Det bjuds på buffé, drink och öl till maten. Givetvis finns det alkoholfritt alternativ. Resten av kvällen gäller studentpriser i baren. 

Ungefär vid midnatt har hela sällskapet gratis inträde till kårens lokaler där det som alltid är fest. Vi går  på insidan och slipper köa. När kåren stängt vid 2 väntar efterfesten hemma i Femman där även nattamat och drink serveras. 
 
Kul ska det bli!

Tacka ja gör du genom att skicka en bild på dig själv till min mail: [email protected] senast 23/9.
Eller gärna så fort du vet. 

Klädsel: bekväm, eftersom du ska festa en hel kväll
 

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hej.
Såg att du pluggade Textdesign... Funderar på att börja där nästa höst och skulle bli himla tacksam om du ville berätta så mycket som möjligt om programmet. Innehåll, kurser, arbeten, framtidsplaner med mera.

2006-09-17 @ 15:33:35
Postat av: Tess till Hedvig

Hej! Kul att du vill plugga Textdesign. Skicka ett mail till mig på [email protected] så kan jag maila dig lite info.

2006-09-17 @ 16:59:36
Postat av: hhannahh

kul kul med din fest!fin sida du fått,kände först inte igen mig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback