fem-i-topp

Jobbade två timmar på BIK BOK idag. 
Lyssnade på en massa bra musik som alltid. 

Tess fem-i-topp just nu

1. Long before rock´n´roll med Mando Diao
Svårt att inte älska denna snabba roliga trallvänliga låt. Gillar killarnas frisyrer. 

2. She med Sugarplum Fairy
Killen i musikaffären sa idag att några i Mando Diao är syskon till några i Sugarplum Fairy. Kankse därför som jag alltid blandat ihop dem. Bra musik gör dem i alla fall. Kanske ligger i släkten.  

3. Superior med Gentleman
Jag saknar västindien, reggae, Chelsea, rum-punch, steeldrums, frihet, solnedgångar och barfotakänslan. Aldrig har jag känt mig så fri som i reggaens hjärta. Fast just det: Gentleman kommer från Tyskland. Han har i alla fall helt rätt på sin Superior "vad sysslar vi med egentligen?" 

4. No party med Marit Bergman
Killen i musikaffären sa även att No party inte var den bästa låten från Marit senaste platta och att han inte fattade varför de släppt den först. På singeln finns vackra Hang on in there  och Heavyweight champion med. Jag fattar vad killen menade.  

5. Sexy love med Ne-yo
Egentligen onödig, men fin.  

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh! Du gillar också Marit Bergman.
Hon är min absoluta superfavorit.
Köpte hennes skiva igår och nu är jag helt beroende.
Den är ruskigt bra.
Fick du mitt mejl förresten?
Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback